AGNICount
Kisvállalati ügyviteli rendszer
Kisebb szolgáltató vállalkozások belső ügyvitelét támogató rendszer.
Több modulból épül fel:
Partner nyilvántartás
- Partnerek nyilvántartása: cég, telephely, levelezési cím.
- Személyek nyilvántartása: céghez kapcsolódóan, telefonszám, beosztás stb.
Projekt nyilvántartás
- Szerződött és tervezett projektek nyilvántartása: szerződött összeg, allokált személyek, kapcsolódó számlák (lásd: Számlázó modul)
Munkaidő nyilvántartás (integrálva a projekt nyilvántartással)
- Alkalmazottak munkaidő elszámolása: projektenként (szerződött, belső), típusonként (sales tevékenység, kiszállás, support stb), megjegyzéssel ellátva. Egyszerűsített jóváhagyási folyamat implementálva (munkaidő bejegyzés, lejelentés, elfogadás )
- Nyomonkövethető az alkalmazott elvégzett tevékenysége
Számlázó modul (integrálva a projekt és partner nyilvántartással)
- A jogszabályi előírásoknak megfelelő forint és deviza alapú számlák kiállítása, nyomtatása, kapcsolódó dokumentumok tárolása (teljesítési igagzolás, megrendelés stb.)
Technikai jellemzők:
- Lotus Domino szerver/kliens környezet
További információk:
Vállalati megoldások