Support Desk

Üzemeltetés támogatási alkalmazás

 

Az IT üzemeltetés által végrehajtott tevékenységek automatizálása, nyomonkövetése, egyszerűsítése, az időtrabló üzemeltetési munka csökkentése, főképpen Lotus Domino, Lotus Workflow környezetben.

 

 

Az üzemeltetési tevékenység előre definiált elemi lépésekből áll, melyet igény szerint lehet bővíteni. Az elemi lépések felhasználásával, paraméterezésével tranzakciókat lehet létrehozni, melyeket az üzemeltetés során tudnak az adminisztrátorok felhasználni.

 

Segítségével átláthatóvá, nyomonkövethetővé tehetők az IT adminisztrátorok munkái, mindemellett hatékonyan csökkenthető az adminisztrációra fordított idő.

 

 

A rendszer jellemzői:

  • Előre definiált elemi művelek (Felhasználó létrehozás, Felhasználó hozzáadása csoporthoz stb.).
  • Tranzakciók létrehozása (elemi műveletekből).
  • Tranzakciók nyomonkövetése, feldolgozásának visszajelzése elemi lépésenként.
  • Kapcsolódás jogosultságkezelő alkalmazásokhoz (workflow rendszerek).

Technikai környezet

  • Lotus Domino szerver/kliens környezet
  • Lotus Notes kliens

 

 

További információk:

Vállalati megoldások